Lilla underverket

Hej hej! Morgonen började med frulle och lite nyheter sen kom morsan och hämtade mig och Gabriel för vi skulle till Bvc.
Gabriel går inte riktigt upp så mycket längre, men det är inte konstigt han är ju hel vild han sitter ju inte still en sekund.
Men hur som helst han väger 11 kg och var 76 cm lång. Tror att han är ganska kort, men jag och Kim är ju inga jättar direkt.
Så fick han dumma sprutor i båda låren och det var absolut inte populärt, usch det hugger i hjärtat på mig när han får sprutor! Men nu är det gjort=) Efter det så var jag hemma hos mamma tills klockan var 14 då åkte jag hem till Sofie och tittade på hennes lilla Isac sån liten människa helt otroligt jag förstår inte att det är möjligt igentligen! Och att Gabriel vart så liten det är också helt ofattbart.

Lilla Isac 6 dagar gammal


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åååhh så himlans söt :)

Jag vill oxå ha en liten söt bebis pojke :)

goooos

Jag är avundsjuk!!!

2008-12-09 @ 19:27:04
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0