Julklapps inslagning

Hej hej! Igår var Jennifer här som jag färgade och klippte, det blev kanon bra=)
Angelica följde med på köpet=)
Efter att Angelica och Jenka gått hem så började jag städa (som vanlig)
Kim lagade maten igår, det blev pommes och hamburgare det var smaskens!
Jag plockade yndan efter maten och satt igång att slå in alla julklappar som inte har blivit inslagna i affärerna.
Det tog sin lilla tid. Vi har hur mycket klappar som helst endå har vi bara köpt till dom närmsta men jag och Kim har ganska stora släkter båda två så det blir en del.

Idag har vi bara hunnit med att leka och ätit frukost, har tagit kort på hur det ser ut varje morgon efter att Gabriel ätit frukost själv, idag var det endå inte så farligt hehe.
Jag och Gabriel ska snart gå till ump (unga mammor och pappor) där ska vi träffa Sofie och lilla Isac =) sen efter 13 skulle Maria ringa med hennes lilla Nathalie så ska vi gå hem till mig och fika tror jag. Kanske att Angelica skulle haka på också, men hon hade fullt upp med att handla klappar så det visar sig, men omöjligt är det inte=)

Har lite brådis nu, ha en bra dag!
Bye bye/ Matilda

Klappar:





Frukosten:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0