Imorgon

Hej hej! Imorgon är det min lilla prins födelsedag herre min gud det är redan 1 år sedan, vid det här laget låg jag på förlossningen sedan igår och trodde att han skulle komma framåt kvällen. Men icke sa nicke det tog hela natten också, men 05:43 imorgon bitti pluppade han ut efter ett helvetes slit!! Men idag är jag glad och stolt för allt besvär under dom där 2 dagarna som jag kämpade=)
Ja som ni ser har jag inte skrivit på några dagar men jag skrivit förut att vi flyttade i måndags, så har lixom inte haft tid att sitta och häcka framför datorn. Eftersom G fyller imorgon så ska vi ha klas så då vill man ju ha det fint hemma så vi har slitit som djur till 24 varje dag för att hinna klart, jag har även hunnit bakat 48 bullar och 3 sockerkakor igår så vi har lite att bjuda på. Idag ska jag göra tåtor också, men nu har vi det fint här hemma ska lägga ut lite bilder på vårat fina hem så fort vi hämtat minnes kortet till kameran som är hemma hos min mor.
Jag vill även gratta Sofie, Adde som blivit tvåbarns föräldrar i tisdags och Jeremias som blivit storebror!
Ett grattis till Maria som fick en liten Natalie den 29/11 =)
Men nu ska jag göra tårtor och städa och slå in paket tills den stora dagen imorgon!

Bye bye

Min lilla 1 åring

Kommentarer
Postat av: jenka

vilken snygging :)

2008-12-04 @ 19:18:58
Postat av: Elin

lilla gullegrisen..

Jag tror bestämt att han måste vara hos oss snart så vi kan mysa lite!!!

2008-12-09 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0