Grattis min pärla!

Hej och hå! Idag har vi haft kalas hela dagen för våran älsklings gosse som fyllt hela 1 år idag.
Ja det är helt otroligt att han kom till oss för ett år sedan, det känns som att han kom igår samtidigt känns det som jag kännt han hela mitt liv. Men han har ätit tårta och fått massor av paket, tack alla för presenterna! Gabriel är helt slut och sover som en stock i sin säng han kommer sova gott inatt!
Jag ska lägga in massor av bilder här, men inte just nu jag ska nämligen ut en sväng på stan med Elin.
Ska bli trevligt att få träffa lite folk jag har lixom suttit instängd i lägenheten hela veckan och inte pratat med en själ.
Kim tycker nog att det ska bli skönt och bli av med mig några timmar så att han kan få spela Zelda på wii utan att jag sitter och tjatar hehe! Men nu måste jag tvätta ur toningen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0