Fläskläpp

Hej mina kära läsare! har inte skrivit på ett tag nu för det har vart jul och allt sånt skit. Vi har firat jul i Kopparberg med min och Kims släkt. Det har vart mycket trevligt. Men tycker det är skönt att julen är över!

Igår var jag och Kim, Elin och Mattias först och käkade middag och drack lite till maten efter att vi käkat gick vi till Olearys och drack nån öl medans vi väntade på att klockan skulle ticka på tills våran bowling tid började, det var verkligen skit roligt att bowla jag tror att det är det roligaste som finns särskilt när man har lite alkohol i kroppen=)
När vår bowling tid var över tog Elin och Mattias bussen hem till köppis. Jag och Kim drog vidare på fest till Linn som fyllde 20 år igår. Kvällen fortsatte vi på Satin det var helt okej.

Gabriel var hemma hos min morsa medans vi var ut och härjade. Imorse så trillade Gabriel på golvet och slog i överläppen rejält så han har en fet fläskläpp stackars plutten. Det hade sprutat blod så mamma blev rädd och ringde till sjukvårds upplysningen. Men dom sa att det läker fort och eftersom han inte svimmade av så behövde vi inte åka in med han SKÖNT!

Ska snart uppdatera med några bilder men idag orkar jag inte, jag och min käraste har hyrt 3 filmer som vi har tänkt att kika på snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0