dan före doppar dagen.

tjenare!
Idag har jag och familjen vart på lager 157 och shoppat några julklappar åt Kims mamma, sen åkte vi til marieberg och hittade lite fina kläder på rean åt oss=) Bella ringde medans vi var där så vi drog därifrån på direkten så att vi skulle hinna ses en sväng det var super kul att ses efter typ 1,5 år!! Det är alldeles för länge sen....Men blir ju så när man bor i olika städer och det är ju alltid något man ska göra. Men nu måste jag ta mig tid och dra ner till sthlm och ha en liten mini semester hos Bella och Jimmy =)
Nu ska vi på glögg partaj i Kumla hemma hos Kicki & Thomas. Det blir trevligt!
Sitter och tänker på mina satar till släktingar som drog ifrån oss under julen till Egypten dom har säkert as dåligt väder och inte alls trevligt...Hehe nej jag tror nog tvärtom jävla lyxostar!! Hoppas ni har det bra och God jävla Jul på er medans vi sitter här i plasket skit kul! Hehe...
Men nu ska jag ta hand om min ilskna pojke!

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Bella

det var jätte kul o ses. ser fram emot att ni kommer till sthlm så småning om :) Puss på dej sötnos

2008-12-28 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0