Blå bilen

Morning morning!
Jag sitter som vanligt och äter frukost och skriver blogg samtidigt.
Gabriel ville ha välling till frukost men endå har han lyckats skita ner golvet värre än vanligt idag. Jag gav han ett rån, i vanliga fall brukar han äta upp det fortare än blixten, men idag la han rånet på golvet och började hoppa sönder det, hmm smulor överallt bara att släpa fram dammsugarn!!
Idag ska vi träffa Emmy och hennes små kottar=) tror att vi ska leka i någon lekpark men det är värsta snöovädret här så vi får se, annars ses vi väl hemma hos någon av oss.
Och ikväll ska jag och Kim äta tacos och kolla på Idol! Bara mys pys.
Innan vi flyttade hit så somnade Gabriel för natten kl 19 och vaknade varje morgon 06. Det är inge vidare man bara sitter och väntar tills klockan ska bli 10 så att man kan träffa någon. Men sedan vi flyttade lägger vi han som vanligt 19 och så sover han tills någon gång mellan 08-09 =) Det är grymt skönt!
Snart är det julafton då ska vi till koppis och fira har vi tänkt. Förhoppnings vis blir vi kvar några dagar så att man hinner hälsa på lite människor, var ett tag sedan nu.
Gabriel älskar sin blåa bil som han fick av hans mormor när han fyllde 1 år, han har inte tittat åt den förens några dagar tillbaka han sätter sig på den själv och kommer åkande sådär rätt som det är.

Jag ska ta med mig G in i duschen nu så vi får ut och leka lite!
Kram/Matilda

Blå bilen:


Kommentarer
Postat av: cissilalia

bobby car e de bästa som finns:)

2008-12-12 @ 12:34:38
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0